نرم افزار غذایی


نرم افزار غذایی رستاد

کد : 101

 10000000 تومان

این نرم افزار برای مکانیزه کردن جیره غذایی ارتش جمهوری اسلامی ایران طراحی و برنامه نویسی شده است

این محصول دارای نصاب اختصاصی بوده که نرم افزار را بر روی تمامی سیستم عامل ها نصب می نماید .

 چهارچوب عملیات انجام شده در نرم افزار منطبق بر فرم ها و روال های مستند موجود در فرآیند سنتی می باشد لکن نرم افزار میزان کیفیت ، دقت و سرعت انجام این عملیات را بطور فاحشی ارتقا می دهد .

این نرم افزار با محیطی کاربر پسند که با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های طراحی و برنامه نویسی تهیه شده ، قدرت مانور زیادی به اپراتور یا کاربر خود ارائه می کند .

  •   معرفی اجناس :

کاربر نرم افزار در ابتدای کار اقدام به معرفی کلیه اجناس و اقلام مصرفی در فرآیند می نماید و امکان تفکیک اجناس به دو قسمت اجناس خاص و غیر خاص را در همان ابتدای کار دارا می باشد .

نکته : میزان مصرف اقلامی که به صورت جیره مدت دار بین پرسنل توزیع می گردد در پایان دوره به سیستم اعلام میگردد و توسط نرم افزار بطور خودکار به صورت مصرفی تفضیلی اعمال می گردد. این اقلام بایستی در زمان معرفی اقلام مصرفی به عنوان اقلام خاص به برنامه معرفی شوند.

  •   معرفی عناوین غذایی :

در اولین استفاده از نرم افزار پس از معرفی اقلام مصرفی ، عناوین غذایی مورد استفاده، با اختصاص وعده های غذایی مربوط به آن به نرم افزار معرفی می شود که در قسمت های آتی ادامه کار را سهل تر می نمایید

  •   معرفی الگوی غذایی :

کاربر الگوی غذایی ابلاغ شده را می تواند در قسمت معرفی الگوی غذایی به صورت مجزا برای جیره های غذایی عادی ، آموزشی و عملیاتی با ماخذ های متفاوت وارد نماید . برنامه تمام الگوی غذایی را توسط یک فرم معرفی الگو با امکان انتخاب و ویرایش اطلاعات از کاربر دریافت نموده و در پایگاه داده خود ذخیره می نماید.

هم چنین امکان تغییر الگوی غذایی روز های هفته بر اساس سایر روز ها ممکن می باشد .

  •   معرفی الگوی غذایی رمضان :

الگوی غذایی رمضان به صورت مجزا تعریف می گردد و می توانید برای ماه مبارک رمضان الگوی غذایی متفاوتی تعریف نموده و بر اساس این الگو برای آن ماه ، جیره ههای غذایی را ثبت نمایید .

  •   ثبت جیره غذایی :

حال به طور روزانه پس از دریافت آمار از معاونت نیروی انسانی در قسمت ثبت جیره غذایی صرفا با وارد کردن تعداد نفرات طبق آمار روزانه می توان برای هر کدام از انواع جیره های عادی ، آموزشی و عملیاتی بطور جداگانه اقدام به صدور حواله خروج از انبار نمود .

نرم افزار بر اساس الگوی غذایی تعریف شده به طور خودکار حواله خروج را محاسبه نموده و برای کاربر نمایش می دهد و کاربر امکان چاپ آن را نیز دارد .

شایان ذکر است برای ماه مبارک رمضان یک بخش مجزا تحت عنوان ثبت جیره غذایی جهت صدور حواله در بازه زمانی این ماه در نظر گرفته شده است .

  •   گزارشات :

در این نرم افزار سعی بر آن بوده که نهایت دقت و شفافیت در فرآیند گزارش دهی منظور گردد لذا برنامه قابلیت گزارش دهی در قالب های عادی ، آموزشی و عملیاتی را دارد که هر کدام از قالب های مذکور به بخش های صورت مصرفی آماری ، صورت مصرفی تفصیلی و برنامه غذایی فصلی بصورت مجزا تقسیم شده اند ضمنا امکان گزارش گیری در بخش های فوق الذکر برای ماه مبارک رمضان به صورت مستقل پیش بینی شده است علاوه بر این کاربر می تواند بازه زمانی مورد نظر خود را جهت گزارش گیری با وارد کردن تاریخ های شروع و پایان بازه تعریف نماید .

  • پشتیبان گیری و بازیابی پشتیبان :

 امکان تهیه پشتیبان و هم چنین بازیابی پشتیبان برای اطلاعات نرم افزار موجود می باشد .

  • تنظیمات نرم افزار :

 امکان تعیین نام یگان ، فرمانده یگان ، فرمانده گردان آمادها ، رئیس سررشته داری
 ، رئیس حسابداری سررشته داری ، متصدی تنظیم ، تحویل گیرنده ، سرپرست انبار ، کمک انبار دار می باشد و هم چنین می توانید نوع جیره غذایی یگان را که می تواند عادی ، آموزشی ، عملیاتی را تعیین نمایید .

هم چنین امکان خام نمودن کامل اطلاعات بانک اطلاعاتی و پاک کردن اطلاعات برنامه هفتگی ، پاک کردن اطلاعات برنامه هفتگی رمضان و پاک کردن اطلاعات جیره های غذایی وجود دارد