پویان راستین آذر

ویژگی

نصب آسان و خودکار

سیستم های یکپارچه حسابداری تک سان دارای نصاب اختصاصی بوده و امکان نصب به صورت خودکار و غیر خودکار را دارا می باشند .
نصاب اختصاصی تک سان از بخش های مختلفی تشکیل شده است که عبارتند از : صفحه اصلی ، نصب غیر خودکار ، ابزارها ، راهنما و درباره ما که در مورد هر یک از بخش ها به تفصیل توضیح داده خواهد شد .
 
- صفحه اصلی : با انتخاب صفحه اصلی که به صورت پیش فرض فعال می باشد می توانید نرم افزار حسابداری تک سان را به صورت خودکار نصب نمایید .
 
 
در این صفحه با رعایت نکاتی که قبل از نصب ارائه شده و کلیک روی دکمه نصب خودکار ، عملیات نصب خودکار نرم افزار شروع می شود .
  
 
 نکته 1: این نرم افزار بر روی سیستم عامل Windows XP SP2 و بالاتر قابل نصب می باشد و در سیستم عامل های پایین تر از این نسخه ، قابلیت نصب نرم افزار وجود ندارد .
اگر سیستم عامل قابلیت نصب نرم افزار را داشته باشد بر روی دکمه ادامه نصب کلیک نمایید .
در صفحه ظاهر شده لیست مواردی که برای نصب نرم افزار حسابداری تک سان بر روی سیستم عامل شما مورد نیاز می باشد را مشاهده می نمایید .
  
 در ابتدا باید توافق نامه مربوط به این نرم افزار را به دقت مطالعه نموده و توافق خود را در نحوه و شرایط استفاده از نرم افزار حسابداری تک سان اعلام نمایید .
بعد از انتخاب مسیر نصب و تعیین نصب فیلم های آموزشی ، نرم افزار حسابداری تک سان به صورت خودکار نصب شده و می توانید مراحل نصب را مشاهده نمایید .
 
 
 نصب غیر خودکار : برای نصب غیر خودکار نرم افزار حسابداری تک سان می توانید از این صفحه استفاده نمایید و تمامی گزینه های این صفحه را باید به ترتیب نصب نمایید که عبارتند از : 
  

1 - نصب Windows Installer 3.1 : با کلیک روی این گزینه ، نرم افزار Windows Installer 3.1 نصب می گردد .

2 - نصب WIC : با کلیک روی این گزینه ، Windows Imaging Component که پیش نیاز نصب دات نت فریم ورک 4 در سیستم عامل Windows XP SP2 می باشد نصب می گردد .

3 -  نصب دات نت فریم ورک 2 : با کلیک روی این گزینه ، نرم افزار دات نت فریم ورک 2 که پیش نیاز نصب موتور بانک اطلاعاتی می باشد نصب می گردد .

4 - نصب دات نت فریم ورک 4 : با کلیک روی این گزینه ، نرم افزار دات نت فریم ورک 4 که پیش نیاز اجرای نرم افزار حسابداری تک سان می باشد نصب می گردد .

5 - نصب موتور بانک اطلاعاتی : با کلیک روی این گزینه ، نرم افزار Sql Server Express Edition که موتور بانک اطلاعاتی نرم افزار حسابداری تک سان می باشد نصب می گردد .

6 - کپی فایل های مورد نیاز : با کلیک روی این گزینه ، تمامی فایل های نرم افزار حسابداری تک سان نصب شده و ثبت (رجیستر) می گردند .

7 - نصب فیلم های آموزشی : با کلیک روی این گزینه ، فیلم های آموزشی مربوط به نرم افزار حسابداری تک سان نصب می گردد .

8 - نصب فونت های مورد نیاز :با کلیک روی این گزینه ، تمامی فونت هایی که در نرم افزار حسابداری تک سان استفاده شده اند نصب می گردد .

9 - نصب و ارتباط با قفل سخت افزاری : با کلیک روی این گزینه ، درایور مربوط به قفل سخت افزاری نصب شده و صحت وجود قفل سخت افزاری تست می گردد .

10 - ایجاد و ارتباط با بانک اطلاعاتی : با کلیک روی این گزینه ، بانک اطلاعاتی نرم افزار حسابداری تک سان نصب می گردد .

11 - ایجاد و قرار دادن میانبرها : با کلیک روی این گزینه ، میانبرهای مربوط به نرم افزار حسابداری تک سان ایجاد می گردد .

12 - راه اندازی مجدد سیستم : با کلیک روی این گزینه ، سیستم راه اندازی مجدد می گردد .

 - ابزارها : در این صفحه با توجه به نیاز های خود می توانید از ابزارهای زیر استفاده نمایید :

1- خام نمودن اطلاعات بانک اطلاعاتی : با استفاده از این ابزار می توانید اطلاعات موجود در بانک اطلاعاتی نرم افزار حسابداری تک سان را به طور کامل پاک کرده و در اصطلاح آن را خام نمایید .

2 - تهیه نسخه پشتیبان از بانک اطلاعاتی : با استفاده از این ابزار می توانید از بانک اطلاعاتی جاری نسخه پشتیبان تهیه نمایید .

3 - بازگزداندن نسخه پشتیبان بانک اطلاعاتی : با استفاده از این ابزار می توانید نسخه پشتیبان بانک اطلاعاتی که قبلا تهیه نموده اید را بازیابی نمایید .

4 - حذف نرم افزار : با استفاده از این ابزار می توانید اطلاعات مربوط به نرم افزار حسابداری تک سان را به طور کامل حذف نمایید .

 - راهنما : در این صفحه با توجه به نیاز های خود می توانید از فایل های راهنمای زیر استفاده نمایید .

1 - راهنمای نصب نرم افزار حسابداری تک سان : راهنمای مربوط به نصب نرم افزار حسابداری تک سان را نمایش می دهد .

2 - راهنمای جامع استفاده از نرم افزار حسابداری تک سان : راهنمای مربوط به نحوه استفاده از امکانات نرم افزار حسابداری تک سان را نمایش می دهد .

3 - راهنمای تغییر نام کامپیوتر : راهنمای مربوط به تغییر نام کامپیوتر را نمایش می دهد .

4 - راهنمای نصب زبان فارسی در ویندوز : راهنمای مربوط به نصب زبان فارسی در سیستم عامل ویندوز را نمایش می دهد .

5 - راهنمای اعتماد سازی فایل در آنتی ویروس ها :  راهنمای مربوط به اعتماد سازی فایل های نصب شده نرم افزار حسابداری تک سان را در آنتی ویروس ها نمایش می دهد .

6 - راهنمای فعال کردن NetFramework 3.5 در ویندوز 8 : راهنمای مربوط به فعال کردن دات نت فریم ورک 3.5 در ویندوز 8 را نمایش می دهد .

7 - راهنمای نصب و استفاده از Ammyy Admin برای ارتباط با شرکت : راهنمای مربوط به استفاده از نرم افزار Ammyy Admin برای ارتباط به شرکت را نمایش می دهد .

 
 

این مطلب را به اشتراک بگذارید